MI SE BRINEMO
DA VAŠ DAN ZAPOČNE
DOBRIM JUTROM

Uspeli smo da sačuvamo
ukus sremskih polja
i tradicionalne kuhinje

2008. godine osnovali smo kompaniju za proizvodnju i trgovinu, a 2018. smo počeli da realizujemo ideju o proizvodnji palente odnosno kačamaka, u duhu tradicionalne kuhinje.
Tokom procesa proizvodnje posvećeni smo pažljivom odabiru prirodnih sastojaka koje spajamo i kuvamo na tradicionalan način uz neprestano mešanje.
Verujemo da time stvarujemo jedan od zacrtanih ciljeva – spojiti tradiciju i kvalitet sa modernim dobom.

Svesni smo činjenice da je u današnje vreme, gotovo u celom svetu, zaista teško pronaći biljke koje nisu genetski modifikovane, ali naš kukuruz je daleko od toga. On je potpuno prirodan i nemamo sumnju u to da će tako i ostati.

Kreiranjem proizvoda čiji je pozitivan uticaj na organizam nezanemarljiv, ispunjavamo još jedan cilj, a to je briga o zdravlju čoveka.

Na kraju, kada se naša palenta nađe na Vašem stolu, srećni smo jer je naša palenta pomogla i pojednostavila pripremu mnogobrojnih jela, čime je naša misija je zaokružena.

sanja

Za naše proizvode koristimo samo ekološki uzgajane žitarice, u skladu sa normativama, dobijene od tradicionalnih sorti prisutnih u regiji.

Posebnu pažnju vodimo o tome da poljoprivredne kulture/sadnice/semenje nisu uvezene iz trećih zemalja Europske Unije ili izvan Europske Unije.

Svesni smo da su deca naša budućnost i najveće blago svakog društva, i želimo doprineti njihovoj boljoj sutrašnjici. Stoga rado sarađujemo i sa obrazovnim institucijama iz cele Srbije.

Društvena odgovornost

Deo prihoda vraćamo lokalnoj zajednici, grupama ili pojedincima kojima je pomoć potrebna, putem donacija i sponzorstava.

Dosledno

POLITIKA KVALITETA

Politika kvaliteta sa politikom sistema upravljanja okolinom su sastavni deo strateške politike MARČETA TRI-S. Opredeljenost i obaveza svih zaposlenih je poštovanje strateške politike koja obezbeđuje napredak na temelju sledećih načela:

  • uspešno poslovanje,
  • zadovoljstvo kupaca,
  • zadovoljstvo zaposlenih, vlasnika, dobavljača i društvenog okruženja,
    liderstvo u proizvodnji hrane na domaćem tržištu uz povećanje prisutnosti i na ino tržištu,
  • prepoznatljivost po kvalitetu i zdravstveno – higijenskoj ispravnosti proizvoda i procesa bez štetnih uticaja po okolinu,
  • primena najsavremenije tehnologije i opreme u proizvodnji i kontroli hrane,
  • kompetentnost i motivisanost zaposlenih,
  • poštovanje referentnih standarda i zakonskih propisa
  • primena ekološko prihvatljivih procesa uz prepoznavanje i nadzor njihovih uticaja na okolinu.

Kada nam rezultati omogućavaju jasno planiranje celokupnog sistema, odlučni smo svu pozornost sistema kvaliteta i upravljanja okolinom, usmeriti u sledeće okvirne ciljeve:

  • dostizati planirane ciljeve kvaliteta i ciljeve upravljanja okolinom,
  • realizovati proizvode i procese bez grešaka, neusklađenosti i reklamacija,
  • primeniti relevantne zakonske propise i HACCP sistem,
  • izgraditi mehanizme za preventivnu identifikaciju i delovanje na greške kao i blagovremeno otklanjanje istih u slučaju njihovih pojava,
  • kod poslovnih partnera osigurati i zadržati status ” sposobnog i proverenog partnera ” i na taj način biti najuspešniji proizvođač, odnosno lider na tržištu R, Srbije uz stalno povećanje izvoza,
  • osposobljavati i motivisati zaposlene za kvalitetniji rad, utvrđivanje odgovornosti svakog zaposlenog za obavljene aktivnosti,
  • čuvati zdravu i sigurnu okolinu

U nameri dostizanja dugoročnih poslovnih ciljeva obavezujemo se da ćemo upoznati sve zaposlene sa politikom kvaliteta i politikom zaštite okoline, zatim poštovsati sve što je propisano politikom kvaliteta i politikom zaštite okoline, kao i ostalim dokumentima sistema i HACCP – a kroz:

  • provođenje planiranih godišnjih merljivih ciljeva kvaliteta i upravljanja okolinom,
  • periodično analiziranje i ocenjivanje realizacije procesa,
  • preduzimanje mera na temelju rezultata ocene realizacije procesa i eventualno utvrđenih odstupanja od utvrđenih sistema,
  • prilagođavanje ciljevima, kako bi sistem kvaliteta i upravljanje okolinom postali što učinkovitiji,
  • upoznavanje javnosti na transparentan način sa našim odlukama vezanim za zaštitu okoline i analiziranje kritika javnosti.
Baza znanja

ZAŠTO JE PALENTA DOBRA